جمعه 14 اردیبهشت 1403
سید حمید حسینی در بازدید از زندان رودبار و بندرانزلی گفت : سامانه های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندانها است.
 
سرویس اجتماعی موج برنا - زندان ها در ایران بسیار متفاوت تر از سایر کشورهاست و زندانیان هم با نگرش متفاوت دیده می شود . نامگذاری این تشکیلات مبین همین مطلب است و از این رو با نام (( اقدامات امنیتی و تامینی )) یاد شده ، طرحهای تشویقی هم موجب شده تا به بهبود داخل و خارج دلخوش باشیم . در خصوص طرحهای آموزشی ، تربیتی و ورزشی و حتی کمک به رهایی و آزادی مددجویان غیر عمد هم بخش قابل توجه است و باید این همت را ارج نهاد .
 
 
 

سید حمید حسینی در بازدید از زندان رودبار و انزلی گفت : سامانه های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندانها است

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گیلان ، سید حمید حسینی به منظور بررسی اجرای برنامه ها و خدمات د رحوزه های مختلف زندانبانی  از زندانهای رودبار وانزلی بازدید نمود.

در این بازدید سید حمید حسینی ضمن اشاره بر نقش نظارتی و کنترل و هدایت  ستاد گفت : بازدید های میدانی بهترین راهکار برای بررسی اجرای برنامه و خدمات

در حوزه های زندانبانی می باشد و برنامه ریزی نمودیم  تا هر سه ماهه از تمام زندانها بازدید نمائیم . و محورهای بازدید به زندانها اعلام گردیده تا با آمادگی  ضمن بازبینی برنامه ها ، در صورت نیاز اصلاحات مورد نیاز را انجام دهند.

وی  بررسی سامانه های هوشمند، شامل  مکاتبات مکانیزه، ثبت اطلاعات  دارو و درمان، پرونده شخصیت و انبارداری را مهمترین اولویت های بازدید برشمرد و گفت که مکانیزه نمودن ثبت داده ها در بخش های قضائی، مددکاری و فرهنگی ضمن تسهیل در پردازش اطلاعات و گزارش گیری، امکان نظارت و کنترل برنامه ها را تسهیل می نماید.

مدیرکل زندانهای استان گیلان ضمن تاکید بر استفاده  از دوربین های مدار بسته  به جهت بالابردن ضریب امنیتی بیشتر در زندانها گفت : امنیت زندانها مهمترین  اولویت و  پیش نیاز اجرای برنامه و ارائه خدمات در زندانها نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد.  و ارتقاء برنامه های سخت افزاری و نرم افزار و همچنین توان علمی کارکنان در زمنیه های اصلاحی و امنیتی  از ابزارهای مهمی است که در چند سال گذشته برای ارتقاء   زندانها  عملیاتی نمودیم.  که می توانیم از طریق  اجرای اینگونه برنامه ها و استفاده از ظرفیتهای بهینه موجود برنامه های سین زندانها را مطابق رئوس و دستورات سازمانی کنترل و اثر بخش نماییم .

وی در پایان برای  ارتقاء برنامه های مشخص شده سازمانی در زندانها ضمن  اولویت بندی اهم برنامه ها ، جدول زمانبندی  علمی و عملی را برای بازدید های تخصصی دوره ای از زندانهای تابعه استان تعیین  نمود

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna